І це не дивно. На минулому тижні, як зясувалося у відділ з оплати за послуги зв’язку(абонплата за стаціонарний телефон, проводове радіо інш.) практично не працював 4 дні. Причиною відмови у роботі став вихід з ладу комп’ютера(вийшов з ладу жорсткий диск) на якому фіксувалися всі необхідні дані. Обурені абоненти не могли «в’їхати» чому 4 дні(!!!) , здавалося б, не можна полагодити комп’ютер. Адже кожен день відвідувати телеком з надписом на табличці «Платежів не приймаємо» викликає не лише дискомфорт а й нестерпне обурення. Невже за 4 дні не можна було придбати новий жорсткий диск і налаштувати комп’ютер? За цей час науковці запускають в космос космічні кораблі чи ракети; з побитих, наприклад, маршруток, виходять, майже, як нові з конвеєра. А для спеціаліста, тямущого - роботи на декілька годин. Може нам всим, зібратися, хто хоча б щось петрає в компах та підсобити організації, щоб люди не ходили щодня, наче на роботу.